|
There are no translations available.
A qui va dirigit?
Aquests cursos van dirigits a estudiants d'ESO i Batxillerat.
Els adolescents necessiten que els despertin l'interès per l'estudi de les llengües estrangeres i, per això, els oferim un pla d'estudis específic en la nostra etapa Junior.
Descripció del curs
Els alumnes fan tres hores de classe a la setmana en l'acadèmia amb companys de la seva edat i nivell de coneixements d'anglès.
- Hi ha un màxim de 12 alumnes per classe.
- El cursos consten de 95-100 hores lectives.
- Són totalment presencials i el mètode és molt comunicatiu, donant-li prioritat a l'expressió oral.
Metodologia
El temari dels cursos d'adolescents, que van des del nivell inicial fins a nivells avançats,és igual que el dels adults, però els materials i la metodologia utilitzats estan adequats a la seva edat.
Es realitzen avaluacions trimestrals, controls d'assistència i un seguiment continu del progrés dels alumnes, que es reflecteixen en els informes que els pares reben trimestralment.
Nivells
Nivells Salt Idiomes (32.44 kB)
Per més informació sobre els nivells del marc comú europeu de referència per a les llengües, podeu visitar la següent pàgina web: Marc comú europeu de referència per a les llengües
Horaris i Preus
Horaris i Preus Terrassa Curs 2011-12 (84.54 kB)
Horaris i Preus Barberà Curs 2011-12 (81.88 kB)
Serveis gratuïts en els nostres cursos
SALT ofereix serveis addicionals i gratuïts per a tots els alumnes que estiguin realitzant cursos d'anglès d'octubre a juny:
- TUTORIES D'ESO
- RECUPERACIÓ DE CLASSES PERDUDES (també disponible en cursos intensius)
- CLASSES DE CONVERSA
- CLASSES DE SUPORT
Llegir més sobre els serveis adicionals de Salt Idiomes
|